Tentang Balung

Sebuah ladang yang di kendalikan oleh keluarga sejak tahun 1979, Kesemua tanaman dan pokok herba kami hidup subur di kawasan tanah gunung berapi Utara Borneo , Malaysia. Kami mengawal proses dari peringkat ladang ke peringkat pembungkusan bagi memastikan mutu pengeluaran produk kami berkualiti.

Tuesday, August 26, 2014

Testimoni Teh Gaharu ( Agarwood Tea ) Dari Balung

Ini adalah respon pengguna Teh Gaharu ( Agarwood Tea ) dari balung sendiri. Selepas ia mencuba produk teh gaharu , peluh mencurah-curah. Katanya .. 
Teh gaharu 

Keunikkan teh gaharu yang masih ramai belum tahu. Teh yang dahulunya digunakan sebagai minuman kesihatan bagi golongan kerabat dan bangsawan di China kini mampu dimiliki masyarakat apabila dikomersialkan sepenuhnya di negara ini sejak 2011.

Pokok gaharu atau dikenali sebagai ‘chen xiang’ di China hanya diketahui umum sebagai bahan penting pembuatan produk wangian. 
Namun, tidak ramai tahu pokok gaharu boleh dikomersialkan sebagai minuman teh untuk kesihatan. Orang cina yang memang terkenal dengan perubatan herba juga  mengakui teh gaharu sangat baik jika di amalkan .. terutamanya golongan wanita. Ia dapat membuang toksin di dalam badan dan mempunyai bahan anti penuaan.

WOW !!!! Teh gaharu balung .. halal , berkualiti dan di yakini kebersihan kerana di kilangkan di kilang yang mempunyai GMP . yang penting sekali mendapat kelulusan KKM 
harga sangat mampu milik. Di jamin.


Harga teh serai / teh gaharu & teh misai kucing.

➡️ RM22.50 ( 25 uncang ) 
➡️ RM13.50 ( 15 uncang ) 

untuk membuat pembelian boleh 
📱 whatsapp : 013-8176052
💻 email : maznizan.hassan@balungplantation.com


Terima kasih di ucapkan kepada pengguna dan maklum balas yang sweet ni , semoga semua pengguna dapat merasai kehebatan & kebaikkan menggunakan produk herba semulajadi daripada Balung. 

Terima kasih .. nak order ? 

No comments: